Про педагогічну та методичну діяльність учителя предмета «Захист Вітчизни» Новгородківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Ігнатьєва Валерія Сергійовича
Учитель предмета «Захист Вітчизни» та фізичної культури Ігнатьєв Валерій Сергійович працює в Новгородківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Мелітопольського району з 1988 року.
Має вищу освіту у 1995 році закінчив факультет допризовної підготовки та фізичного виховання Миколаївського державного педагогічного університету імені Белінського. Як учитель курсу «Захист Вітчизни» відповідає кваліфікаційній категорії «спеціаліст».
Викладання предмета здійснюється відповідно до Типового навчального плану, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України Наказ МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 657, додатки № 7, 16 та за навчальною програмою Захист Вітчизни для 10 - 11 класу , «Київ», 2010.
Визначальними пріоритетами практичної діяльності Валерія Сергійовича є особистісно орієнтований підхід, індивідуалізація й диференціація навчання, орієнтація на конкретного учня, його потенційні можливості як партнера, який свідомо здобуває знання, розвиває здібності, завдяки чому формується стійка мотивація учнів до систематичних занять фізичною культурою, розуміння важливості здорового способу життя.
Досвід відображає надбання багаторічного творчого пошуку вчителем оптимальних шляхів досягнення найкращих результатів у засвоєнні учнями навчального матеріалу з фізичної культури та предмета «Захист Вітчизни».
Творчі пошуки досвідченого вчителя трансформуються в стабільне зростання ефективності педагогічної діяльності. Його вихованці мають належний рівень навчальних досягнень, демонструють високі результати на районних, обласних змаганнях.
Стосунки між учнями та викладачем предмета «Захист Вітчизни» будуються на основі вимог загальновійськових статутів в обсязі тем, що вивчаються. Кожен урок починається з шикування та привітання. У процесі вивчення нового матеріалу, закріплення та перевірки засвоєння його учнями реалізуються принципи навчання: доступності, проблемності, зв'язок навчання з життям, диференціації; застосовуються методи демонстрації, діалогічний, інформаційно-повідомлюючий, пояснювальний. Простежується система роботи щодо виділення зі змісту вивченого матеріалу найголовнішого. На різних етапах уроку використовується наочність: таблиці, малюнки, макети, схеми.
У процесі розгляду нормативно-правових основ військової служби вчителем розкривається послідовна політика керівництва держави у формуванні збройних сил. Під час проведення занять належна увага приділяється питанням соціального захисту військовослужбовців, підготовці учнів до служби у Збройних Силах України, поясненню прав і обов’язків громадян щодо захисту незалежності та територіальної цілісності держави. Робочі зошити учнів є конспектом і джерелом підготовки до контрольних робіт, за записами в них простежується робота із систематизації та узагальнення вивченого матеріалу, виділення головного.
Теоретичні заняття Ігнатьєв В.С. проводить переважно у формі лекції, бесіди з використанням наочності, розглядає поняття, визначення, основні положення тем, аналізує вимоги Статуту Збройних Сил України. На практичних заняттях вчитель
Ігнатьєв В.С. формує навички виконання стройових прийомів військової справи і медико – санітарної підготовки. Заняття проводяться з метою закріплення і удосконалення умінь і навичок, набутих у процесі навчання, та розвитку готовності до діяльності в умовах екстремальної обстановки. До практичних занять належать не лише виконання нормативів з основ курсу, використання ігор, естафет, а й районні змагання в дитячо-юнацькій військово-патріотичній гри «Джура», туристичні походи та інше.
На контрольних заняттях учні виконують нормативи з військової підготовки, прикладної фізичної підготовки, цивільної оборони, основ військової топографії.
Традиційними стали в школі змагання з футболу, баскетболу, волейболу, туризму. Особливий інтерес в учнів та їх батьків викликають спортивні змагання «Козацькі забави», «Козачата», «Веселі старти».
Учитель бере активну участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів «Захист Вітчизни», в обговоренні питань: «Особливості проведення стройової підготовки», «Використання нестандартного обладнання на уроках» та інше, в районних змаганнях з таких видів: волейбол, баскетбол, футбол, шахи, шашки, фестиваль «Нащадки козацької слави».
Валерій Сергійович охоче ділиться своїм досвідом, приділяє багато уваги питанням підвищення фахової майстерності колег, постійно перебуває в пошуку інноваційних технологій предмета «Захист Вітчизни» та фізичного виховання, уміло формує прагнення старшокласників до оволодіння військовими знаннями, виховує у них почуття патріотизму та любові до свого народу.
У шкільному кабінеті обладнано стендовий матеріал з військово – патріотичної тематики. Школа має в своєму розпорядженні оснащений спортивний зал, майданчик та смугу перешкод для проведення масових фізкультурно – оздоровчих заходів та проведення практичних занять з предмета «Захист Вітчизни». Вихованці Валерія Сергійовича – постійні призери та переможці районних змагань. У цьому – незаперечна заслуга вчителя.
Забезпечує високу результативність, якість своєї роботи.
2012-2013 н.р.
змагання з волейболу - І місце (група Б);
змагання з футболу – ІІ місце (група Б);
змагання з баскетболу – ІІ місце (група Б);
Загальне місце – ІІ (група Б);
2013-2014 н.р.
змагання з волейболу - І місце (група Б);
змагання з футболу – І місце (група Б);
змагання з легкоатлетичного кросу – ІІ місце (група Б);
змагання з баскетболу – І місце (група Б);
змагання з легкої атлетики – ІІ місце (група Б);
Загальне місце – ІІ (група Б);
2014-2015 н.р.
змагання з волейболу - ІІ місце (група Б);
змагання з легкої атлетики – ІІІ місце (група Б);
Загальне місце – ІІІ (група Б).
Ігнатьєв В.С. нагороджений грамотою української спілки ветеранів Афганістану, почесними грамотами районної та обласної держадміністрацій, у 2014 році йому присвоєно військове звання «підполковник запасу».
Результати роботи Ігнатьєва Валерія Сергійовича дозволяють зробити висновок про високий рівень педагогічної та методичної діяльності вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар